• A&H Zaccini kwis wederom groot succes!

Op zaterdagavond 12 oktober j.l. is wederom een A&H kwis door Arend en Herman georganiseerd. Op deze avond hadden maar liefst 18 teams zich ingeschreven met een totaal van rond de 100 personen. Onder leiding van kwismaster Herman, die werd bijgestaan door de deskundige juryleden Arend en Harrie, is het wederom een erg gezellige en zeer geslaagde avond geworden. De bar werd weer gerund door Henk, Betsy en Abele en zij zorgden ervoor dat iedereen tijdig van een hapje en vele drankjes werden voorzien.

Na een spannend slot waar de meeste groepen in de tussenstand erg dicht bij elkaar stonden is de groep “Team van Veenen bakt ze bruin”, bestaande uit Marcel & Janien van Veenen, Raymond & Martine de Bruin en Sjouke & Mirjam Bakker als eerste geëindigd. Zij kregen uit handen van de organisatie een set heren – en damesondergoed van het merk Zaccini uitgereikt. Het is nog lang gezellig gebleven en uiteindelijk is iedereen met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd.

Tijdens de pauze van deze kwis reikte Abele, zoals hij dit wel vaker doet, namens A&A metalen een enveloppe met een heel mooi bedrag (opbrengst oud ijzer container) uit aan de voorzitter. De vereniging is hier natuurlijk zeer blij mee en roept een ieder uit om oud ijzer blijven te verzamelen en in onze container te gooien.