• Hendrik Timmer wordt de volgende trainer van v.v. Veenhuizen.

• V.V. Veenhuizen kan stoppen met de zoektocht naar een nieuwe trainer. Afgelopen week is een uitvoerig en intensief sollicitatietraject afgesloten met het contracteren van Hendrik Timmer.

Hendrik is momenteel hoofdtrainer van ONR uit Roden. Vanaf het eerste contact tussen de club en Hendrik was er sprake van de juiste klik. Timmer: ‘de gemoedelijke gastvrije sfeer van deze dorpsclub spraken mij vanaf het begin aan.’  Na twee gesprekken met onder andere spelersraad, staf en bestuursleden was duidelijk dat Hendrik uitstekend past in het profiel wat vooraf door de spelersgroep en technische commissie was opgesteld. Daarnaast past hij uitstekend bij een dorpsclub als V.V. Veenhuizen.

De jonge spelersgroep wil zich graag doorontwikkelen. ‘Tijdens de gesprekken bleek dat de ambitieuze spelersgroep er meer uit wil halen dan er nu uitkomt, met zo’n hongerige groep wil ik graag werken’, aldus Timmer. Voorzitter Kees v.d. Leest: 'De spelersgroep en het bestuur van V.V. Veenhuizen zijn er van overtuigd dat Hendrik deze groep kan doorontwikkelen, we zien de samenwerking en toekomst met vertrouwen tegemoet'.