• Nieuw tenue ST Een/Veenhuizen JO 10

• Zaterdag 4 september mocht de JO10 van ST Een / Veenhuizen de nieuwe tenues in gebruik nemen. Sinds het seizoen 2019/2020 werken vv Veenhuizen en sv Een samen wat betreft de jeugd. De nieuwe tenues zijn wederom gesponsord door Flik Mode & Schoenen uit Norg. Na de officiĆ«le ingebruikname moest de JO10 aantreden tegen de JO10 van Haulerwijk. Er stond dus meteen een heuse derby op het programma als 1e wedstrijd van het seizoen die vaak garant staat voor leuke en spannende wedstrijden. Daar was deze keer echter geen sprake van. Met een klinkende 18-0 overwinning werden de nieuwe tenues in gebruik genomen!

Namens de sponsorcommissie werd Flik bedankt met een mooie bos bloemen. Albert en Annet namens de JO10 hartelijk dank en dat er maar veel mooie resultaten geboekt mogen worden in deze prachtige tenues!

•

Voorste rij v.l.n.r. Dilan Boon, Wart Koopman, Lars Vink, Queenie Bergsma, Thomas Hofman

Achterste rij v.l.n.r. Luuk Zandvoort (trainer), Jorian Bruins, Jarno Zomer, Brian vd Vegt, Daniel Polman en Dennis Vink (leider) en sponsor Albert Flik.