• Veenhuizen komt thuis

• Op zaterdag 01 juni a.s. vindt de eerste echte grote reünie en dorpsfeest plaats voor alle oude ?? en huidige inwoners van ons mooie dorp Veenhuizen.

Overdag is er een wandelroute georganiseerd die langs verschillende locaties van ons dorp loopt. Deze route is verkrijgbaar bij het gevangenismuseum.

Ook de voetbalvereniging Veenhuizen is één van de locaties die haar deuren opent voor geïnteresseerde oud Veenhuizenaren.
    Er zullen namelijk vast wel een aantal oud leden nieuwsgierig zijn naar onze nieuwe accommodatie en willen natuurlijk mooie en boeiende verhalen van vroeger de revue laten passeren. Dit alles kan onder het genot van een hapje en drankje plaatsvinden. Naast een lekker drankje zullen wij ook broodjes hamburgers en gehaktballen gaan verkopen.

De kantine zal rond 14.00 uur zijn geopend en sluit uiterlijk om 19.00 uur! Vervolgens bestaat dan de mogelijkheid om met z’n allen even na te zitten bij bierbrouwer Maallust. De nazit bij Maallust sluit om 22.00 uur.